2009. június 18., csütörtök

Napló (po)


Valójaban hetekkel ezelőtt írtam ezt a részletet, de nem sikerült közölnöm, hát megteszem most.

Vizsgaidőszak van, úgy érzem nagyon rám jár a rúd, nem igazán tudom miért, mintha nehezebben venném az akadályt.
Tegnap a Máltában összeállítottuk a Szegénygyerektábor programját és azt kinek mi a feladata, egészen erőre kaptam, s rájöttem hiányoznak a gyerekek. Az elmúlt hetekben nagyon lefoglaltak a vizsgák,a Csel-es tevékenységek, a ballagó liturgia megszervezése és nem tudtam haza jönni idejében, így a csoportunkkal sem találkoztam.
A csapat tizenegy alsó tagozatú fiúból áll. Néha nehéz velük bánni, de nagyon megszerettem őket. Egy héten egy alkalommal találkozunk de akkor én is gyereknek érzem magam, és sikerül kikapcsolódni. Az a lényeg fantasztikusan várom a nyarat, és a vizsgák lejártát.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése