2009. augusztus 1., szombat

Rohanó idő

Múlik az idő, és minden perc nehéz és fontos. Rég nem irtam, pedig kétszer is neki fogtam. Egyszer az áramszolgáltatás játszotta ki türelmem és másodszor nemes célért siettem el itthonról.
Nagyon sok gondolat forog bennem, mennyi minden elmaradt az idő alatt.Sikeresen lejártak a vizsgáim, találtam készülődésem közepette egy érdekes és kimagasló dolgot, ami talán mindenkit érint. Blogot írunk a világon szanaszét talán megszámlálhatatlanul sokan. Blogot, vagyis naplót, fel a világhálóra, és tovább? mi történik? http://www.napkut.hu/naput_2007/2007_03/101.htm

Milyen jó lenne ha tudnánk erre is figyelni, gyerekeinknek nem sokminden marad.

1 megjegyzés:

  1. Szia szia.
    Orulok, hogy "rabukkantam" a blogodra, s most mar notorius olvasoja meg hozzaszoloja leszek sok bejegyzesednek.
    Latom en vagyok az elso hozzaszolo igy meginkabb azt kivanom, hogy nagyon jo irast a tovabbiakban is.

    VálaszTörlés